torsdag 10 februari 2011

Idag kommmer det snö!

Igår hade jag vårkänslor i kroppen vilket resulterar i att såklart, snö kommer.
Vad trött jag blir på detta. Idag laddar jag för stallet, dags att gå igenom hästarna ordentligt blir nog att behandla den ena hästen. Han har haft problem med sin rygg innan och nu när jag inte kunnat ridit honom för att stärka ryggen börjar jag se att det smått börjar komma tillbaka. Så det får bli lite behandling med elektroterapi.


Bokning av ridhuset på lördag ev. Då ska jag lägga upp bilder på min prins, som är lika jobbig och krävande som han är underbar. En häst man kan få att jobba väldigt mycket då han har arbetsviljan. Dock så är han 3 och testar gärna allt och alla nu. Suck. Letar efter att annat bett till honom nu det andra fungerar inte riktigt på honom.Han har ett raktbett detta pga av det är det mildaste bettet för hästen man kan ha. Så jag började med det men nu ska jag se om jag kanske skulle gå över till gummibett 2 delat. Vi får testa oss fram. Tänkte ta upp lite om alla dessa bett senare ikväll och skriva lite om de. Nu när jag ändå är inne på att skaffa ett nytt till Hamme.


Det var lite uppdaterat från mig idag igen, nu ska jag ut med Tara.
Här är min sötaste, som jag nu är inne på att ta valpar på. Jag vill iallfall sen om det blir av eller ej vet jag inte. Ska prata med någon kunnig om detta först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar