onsdag 9 februari 2011

Mot våren!

Snart är det vår äntligen!Solen lyser och man får sån energi man  vill börja göra saker äntligen. Tänk vad solen kan göra med oss människor...

Har varit en jobbig vinter i år igen man har inte haft möjligheten till att rida lika mycket. Jag hoppas komma igång till hösten med att träna igen och ser fram emot det jätte mycket. I helgen ska vi väl börja lite med Hamiltons inridning igen. Blir lite då och då nu när man är gravid. Men det är ingen stress för tillslut blir det av.
Planen för helgen är att försöka komma iväg till ridhuset och sedan longera och sätta på han all utrustning. Detta har inte varit ett problem innan med det var länge sen vi gjorde det sist.  Får vi inte tillgång till ridhuset blir det nog tömkörning i skogen. Uscha ...en paddock hade varit kanon nu, dock skulle den nog vara för hård iallafall.

Har uppdaterat företagets hemsida, nu kan mina kunder gå in på problem lösningar och läsa olika ridövningar man kan jobba med vid olika problem. För att få tillgång måste man vara kund och jag skicka då ut användarnamn och lösenord för att man ska få tillträde.

Där kommer jag att uppdatera en gång i månaden med olika övningar.

Ville uppdatera bloggen lite då jag inte haft tid. Men jag fyller på igen vilken dag när som..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar